Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Husk å ikke ha barn liggende/sittende i bilen i varmen!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-09, 23:53   #11
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Jeg selv har aldri forlatt et spebarn i bilen.og ville nok heller ikke gjort det når barnet var så lite. Og jeg skrev på en p plass med åpne vinduer og nok en gang viften hjelper ikke de i baksetet!! Og jeg sier ikke at annet er hysteri men at noen resgerer hysterisk for et min eller to synes jeg er hysterisk og det er min mening og den må jeg få lov å ha.

Poenget her, som flere av oss prøver å påpeke, er at selv om du i utgangspunktet bare har tenkt til å være noen minutter (ser du har redusert fra 5 min, til 1-2 min i løpet av svarene dine), så kan du ikke forutse hva som kan skje, du kan bli forsinket, andre ting kan oppholde deg, og vips, der var det plutselig gått 10-15 min, og vi prater om helt andre temperaturer inne i bilen.
Hysterisk eller ikke, men at du er synsk, og kan spå butikkøer, det skal det vel litt til at du klarer?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.