Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Husk å ikke ha barn liggende/sittende i bilen i varmen!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-09, 23:45   #11
sunshine 24
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2009
sunshine 24 bør skjerpe seg
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Really? Er du seriøs nå? Tenkte jeg skulle la være å kommentere dette, men du provoserer meg så jeg greier ikke å la være!

For det første så synes du det er helt greit å forlate et spedbarn i bil, noe annet er hysteri. For det andre så presterer du å sammenligne det å parkere en bil uten noe som helst tilsyn med det å stå i bilkø. En kø hvor du som forelder/voksen har full oversikt og tilsyn med barnet/barna, og kan gi de drikke og åpne vindu for luft eller i det minste ha på en vifte. For en vifte har dere vel i bilen, eller?

Jeg selv har aldri forlatt et spebarn i bilen.og ville nok heller ikke gjort det når barnet var så lite. Og jeg skrev på en p plass med åpne vinduer og nok en gang viften hjelper ikke de i baksetet!! Og jeg sier ikke at annet er hysteri men at noen resgerer hysterisk for et min eller to synes jeg er hysterisk og det er min mening og den må jeg få lov å ha.

sunshine 24 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.