Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Husk å ikke ha barn liggende/sittende i bilen i varmen!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-09, 21:48   #13
sunshine 24
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2009
sunshine 24 bør skjerpe seg
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Hva er forskjellen på å løpe inn på en butikk og løpe ut igjen mens barna venter i bilen med alle vinduene åpne enn en stillestående kø på vei hjem fra jobb og barnehage?? Synes det er hysterisk og fullstendig firkantet syn å skrive det at det uansvarlig å løpe inn på butikken " for skal bare ha to ting" f eks..... mens barn venter i bilen. Min mening er at jeg ikke ser problemet med det i det hele tatt. Da er det jo fullstendig uansvarlig å kjøre hjem i kø også da!!! eller???? Denne episoden i Danmark, altså her snakker vi om en hel arb dag!!! Jeg snakker om maks fem min!!! Jeg stopper ofte utenfor en butikk mens mine tvillinger sitter i bilen og venter pga av jeg kommer ikke inn med tvilling vognen og det er lite kjekt å gå å bære på to hylende og skrikende barn som ikke vill den veien jeg vill. Ser bilen fra kassen gjør jeg også... og når jeg gjør det er det som sagt bare en eller to ting og ikke er det kø i kassen heller. Hadde det vært laaang kø med store fule handlevogner hadde jeg droppet det. Det jeg vill frem til er at det går ann å ikke være fullstendig firkantet og hysterisk!

sunshine 24 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.