Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Crispy chicken?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-09, 16:10   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crispy chicken?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Denne er veldig god.

En litt enklere variant er som følger:

Gresk/tyrkisk yoghurt, evt. yoghurt naturell (nok til at det dekker den mengden kylling du skal bruke)
Foretrukkent krydder. Jeg bruker pepper, chilipulver, revet ingefær og soyasaus.
Kyllingfilet
Ritzkjeks

Bland krydderet i yoghurten. Skjær kyllingen i bitesize-biter og legg oppi. La de stå så lenge du kan - gjerne over natten. Jeg har hatt de oppi et par-tre timer en gang, det gikk helt fint.
Knus Ritz i en brødpose. Putt kyllingbitene oppi og rist godt, slik at de dekkes. Legg bitene på en stekeplate kledd med bakepapir.
Stekes på 200 grader, cirka 20 minutter.

Blir det too much med Ritz-kjeks og Cornflakes, mon tro?

Og hva serverer du ved siden? Jeg tenker ris, salat og en god saus. Kanskje en karri og fløte-saus.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.