Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-09, 13:36   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Ikke valgt det selv? Hva mener du? Du skjønner vel at det aldri er greit å mobbe noen, uansett? Du skjønner at de som mobber finner grunner der du ikke skulle trodd det var noen grunn. Jeg kunne like gjerne ramset opp eksempler som:" For pen, for vellykket, for populær, for skoleflink, for rik som det motsatte. Det er aldri mobbeofferet som har ansvar for mobbingen, uansett.

Grunne til at jeg trakk sammenligningen mellom mobbingen av enkeltgrupper her på fp (og da er frp nevnt spesielt) og mobbing av barn i skolen er at de som utfører den i begge tilfeller lager gode grunner til forsvar for mobbingen. Barn som mobber har lært det et sted, barn blir ikke født hverken mobbere eller mobbeoffer. Fp er et fantastisk forum, med mange kloke voksne mennesker. Synd det er noen få som skal få lov å drive på i det uendelige med mobbete væremåten. De gir seg jo aldri heller. Og er det noen som prøver å si fra så bruker de hersketeknikk som det er umulig for mange å forsvare seg mot.

Jeg stemmer ikke frp, men kjenner både noen som gjør det og noen som tilhører partiet. De er like forskjellige som alle andre og ingen ville kunnet plukke ut de hverken som politikere eller tilhengere av partiet i en sosial sammenkomst. På samme måte kjenner jeg mennesker som stemmer andre partier som har egenskaper og har gjort ting jeg tar sterk avstand fra.

Jeg vil bare på det sterkeste benekte at jeg har sett mobbing av frp-ere her altså. Og jeg reagerer igrunnen knallsterkt på sammenligningen din med mobbede barn i skolen - som er noe helt annet.

Man er ikke nødt til å hende på fp om man ikke vil. Og det er ikke mobbing som har foregått her. Ett og annet sleivspark - jepp. Men ikke mobbing. Sleivspark er greit.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.