Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?
Jeg synes det er bra å ta denne diskusjonen, men jeg synes du setter deg på en litt vel høy hest, Skvetten, når du kritiserer at noen hetser FrP. Du synes altså at det er greit å le av menn som du mener har for lite penis for ditt bruk eller kvinner som ikke har en gjennomsnitlig vagina (hva nå det er), men å gjøre narr av andres politiske standpunkt er over grensen? Den henger ikke helt på greip altså.
Siden du finner andres sitater som eksempler, her er et par av dine fra "penistråden" og "vaginatråden":
Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.
Det verste som kan skje om man virkelig liker en fyr er jo at utstyret ikke holde mål. Da føler man seg snytt da.....og bytter han ut rimelig fort. 

Å, enda en tråd. Herlig..........det er så fantastisk korrekt at det kom et kvinnelig motstykke til den tråden hvor de stakkars penisene ble hengt ut i all sin prakt.
Men Skremmern, det er jo helt greit å angripe politikken til politiske partier. Det som i mine øyne er lite greit er å generalisere en gruppe mennesker slik det ofte blir gjort. Når det gjøres med det for øyet at det skal være humoristisk at enkelte fordi de stemmer et eller annet parti kan kategoriseres sånn eller slik som mennesker synes jeg det vitner om et menneskesyn som ikke er godt. Klart det er valgfritt hva man vil stemme, det er til og med valgfritt hva man ønsker å ytre alikevel er det klokt å være varsom når man gir mennesker slike karakteristikker som ofte brukes om FrP-velgere. Jeg ville reagert uansett hvilket partis velgere man hadde kommet med slikt ovenfor, det samme gjelder andre forhold rett og slett fordi jeg ikke er videre glad i fordommer.
Ditt "engasjement" i de to andre trådene setter dette utsagnet i et litt merkelig lys, synes jeg.