|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Umulig å lade Sony Ericson-mobiler?Det har vært et problem på alle 3 SE telefonene vi hadde her samtidig. Nå har det blitt et problem på min nye nokia tlf også. Skjønner ikke at jeg gidder å kjøpe dyre telefoner, det er bare dritt alt sammen.
|
|
|
#2 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Umulig å lade Sony Ericson-mobiler?
Samme her.... Det er nok laderen det er noe galt med. Du har den litt avlange koblingen med en tagg på hver side, ikke sant? Det er så mange metalltapper der, og jeg tror det har lett får å bli slark og avknekte tagger... (supert forklart
|
|
|
|
#3 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Umulig å lade Sony Ericson-mobiler?Jeg har aldri hatt problemer med SE telefoner, og jeg har hatt fler. Men på jobben er det mange som har hatt problemer (nesten alle har SE telefoner), og det viste seg å være pga måten de tok av laderen på. Nappet den bare ut i stedet for å liksom vippe den ut. Telefonen tåler dårlig at man napper laderen rett ut visstnok. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Umulig å lade Sony Ericson-mobiler?
Tips: Slå av lyden på telefonen.
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Umulig å lade Sony Ericson-mobiler?Tips: for all del IKKE kjøp Samsung-telefon. Jeg har aldri følte meg så frustrert og gammel som nå. Grøss. Jeg venner meg aldri til den den er fullstendig dysfunksjonell i menyer og "funksjonalitet". Alt er tungvint, jeg må taste omtrent dobbelt så mye for å få sendt en stakkars sms, sammenlignet med SE-en min. Jeg savner den så veldig!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|