|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?Dum ide. Glem at jeg sa det.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?
Det hadde vært deilig.
|
|
|
#3 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?Personlig ville jeg gått for kolonihage og ikke takterrasse. Det blir ofte skader på takterrasser, gjerne etter ti-femten år på de som ble bygget på 90-tallet. Jeg tror nok at noen firmaer har blitt veldig flinke til å konstruere riktige og mer varige takterrasser, men mange slurver nok også. Det vil alltid være en liten ekstrarisiko med en slik terrasse, eller høyere skaderisiko enn for vanlig tak i alle fall.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?
Jeg tror nok vi kan sette inn vinduer i taket, men tviler på takterrasse. Problemet er at det er bakgårdsfasaden som er den mest spesielle, så det kan hende det stopper helt opp. Vi har vært i konktakt med dem tidligere, i forhold til utbygging i baktrapp, og det fikk vi lov til, men måtte restaurere de vinduene vi kunne, og vi kunne ikke flytte på noen elementer.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?Vi bodde før i et hus som sto oppført på den gule listen hos byantikvaren og fikk blankt avslag på å lage terrasse selv om den ikke ville ha vært synlig for andre enn fuglene. Men, vi fikk utvide takvinduene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|