Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er gravidmagen allemannseie?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-09, 23:23   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er gravidmagen allemannseie?

Jeg syntes det var artig at folk kommenterte og brydde seg om magene mine jeg. Var kjempestolt over den voksende kulen, og ville gjerne dele gleden med andre.

Den eneste kommentaren jeg fikk som jeg reagerte negativt på, kom fra en kunde på jobb. Det var rett før jul, og jeg sto og ekspederte kunder i kassen. Så er det en mann som kommer for å betale, og han stirrer storøyd på magen min, og så et medlidende blikk på meg, samtidig som han oppriktig sier STAKKARS DEG DA...

Jeg satte blikket i fyren og lurte på hvorfor i all verden det var stakkars meg, og får da til svar at det jo var tragisk at jeg gikk gravid nå i jula, og dermed ikke kunne drikke...

Jeg hadde mest lyst til å kaste han ut av butikken et øyeblikk da.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:26   #2
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg syntes det var artig at folk kommenterte og brydde seg om magene mine jeg. Var kjempestolt over den voksende kulen, og ville gjerne dele gleden med andre.

Den eneste kommentaren jeg fikk som jeg reagerte negativt på, kom fra en kunde på jobb. Det var rett før jul, og jeg sto og ekspederte kunder i kassen. Så er det en mann som kommer for å betale, og han stirrer storøyd på magen min, og så et medlidende blikk på meg, samtidig som han oppriktig sier STAKKARS DEG DA...

Jeg satte blikket i fyren og lurte på hvorfor i all verden det var stakkars meg, og får da til svar at det jo var tragisk at jeg gikk gravid nå i jula, og dermed ikke kunne drikke...

Jeg hadde mest lyst til å kaste han ut av butikken et øyeblikk da.

Dette var kanskje mest trist for han, da.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 17:43   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært veldig stolt av den svære magen min med alle tre ungene. Kommentarer tok jeg aldri ille opp.
Ble en smule lei når enkelte kolleger hver eneste dag skulle kommentere hvor diiiiger jeg var med minstemor, og at ei i barnehagen skulle rope :"nå kommer bolla!" hver gang jeg kom inn døra. Ellers syntes jeg det var vedlig koselig når noen sa noe om magen.
Ta på magen er en annen sak. Jeg er absolutt ingen "ta på person" og folk jeg ikke kjenner veldig godt har virkelig ikke noe med å ta på meg, gravid eller ikke.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.