Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg et par smale, pene, mørke bukser innen fredag?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-09, 21:35   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg et par smale, pene, mørke bukser innen fredag?

På fredag må jeg i en litt offisiell greie, men siden jeg skal rett på Nick Cave på Norwegian Wood etterpå, må jeg ha et antrekk som både tåler fiff og festival. Jeg tenker å bare bytte sko. Jeans er uaktuelt.

Jeg vil helst ha bukser, og har lyst på et par mørke, smale som er pene til høye hæler, og til converse. Må ikke være svart, men mørke i allefall. Trenger heller ikke være kjedelige, vi snakker eksperimentelle kulturfolk, men forholdsvis enkle er best. Hvor finner jeg noe slikt innen fredag?

Mer enn gjerne bilder!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 21:38   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg et par smale, pene, mørke bukser innen fredag?

Make it Thursday. :ute i samme ærend:

Gammel 07-06-09, 21:48   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt noen helt smale, sorte bukser på HM til 199,-.
Passer til alle typer sko og topper.

Gammel 08-06-09, 09:04   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har ingen bilder da?

Andre?

Gammel 08-06-09, 09:08   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant et par på Neste Stopp. De er veldig gode i fasongen og sitter som et skudd. Advarsel - bittesmå i str, så prøv et par nr større enn normalt.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 09:13   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Bilde skal bli.
Den er noe ala denne, men i sort og ikke i bomull.

Gammel 08-06-09, 09:17   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt noen enkle på B-Young (av alle steder) på Oslo City, og de sitter fint og har holdt seg fint. Tror jeg betalte den svimlende summen 199. Og siden jeg har klart å rote dem bort må jeg nok tilbake og kjøpe nytt par. De er fine til både høye sko og converse, og jeg har brukt dem mye.

Gammel 08-06-09, 09:18   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes sånne, som går til midt på leggen er veldig fint med høye hæler til, og en kul/fin topp (fra H&M):

http://files.hm.com/media/products/7...097R_68961.jpg

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 09:20   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Takk for tips om HM, Neste stopp og B-young, de ligger alle i gangavstand og nærme hverandre, så de skal sjekkes ut.

Claire: De var fine, men ikke helt meg, eller pene på min fasong. Jeg må ha noe rett, ikke boblete.

Gammel 08-06-09, 09:48   #10
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Jeg kjøpte akkurat en smal bukse på Vera Moda, med litt "silkeaktig" stoff, min er kremfarget da. Den hadde de også hatt i sort sa de. Veldig fornøyd jeg iallfall....

Gammel 08-06-09, 19:05   #11
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

vero moda!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 20:19   #12
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp funnet to pene, sorte bukser på Vivikes. Satt pent på meg og allting.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 21:35   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant noen sånne på galleriet i Bergen. Boutique nr. 6

Gammel 10-06-09, 21:39   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Men jeg er jo ikke i Bergen. Jeg aner ikke hva Boutique nr. 6 er. Finnes det andre steder?

Gammel 10-06-09, 22:23   #15
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har en veldig grei svart bukse fra Voice of Europe i bomull med lommer bak. Den har jeg brukt med både joggesko og litt penere sko/overdeler. Den har holdt fint på fargen, kostet 299,- (om jeg ikke husker feil), og finnes med ulik beinlengde. Mener at samme bukse finnes i marineblå og off-white også.

Gammel 10-06-09, 22:24   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mexx og Esprit har fine og nøytrale bukser, med greie priser også.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 22:34   #17
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal løpe opp og sjekke merke på dem.

Gammel 10-06-09, 22:42   #18
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

In front. De ser ut som buksene til Mia Wallace i Pulp Fiction.

Gammel 11-06-09, 08:08   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

In front. De ser ut som buksene til Mia Wallace i Pulp Fiction.

Det er akkurat den looken jeg vil ha! Må sjekke om det merket finnes her et sted også.

Gammel 11-06-09, 15:32   #20
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg fann også mi på Vero Moda, i tillegg har den høgt liv og blir dermed veldig Mia Wallace.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.