|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?
Jeg hørte om det den gang. Det er heldigvis fjernet nå. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Men det er jo helt tilfeldig at noen fikk et innfall og testet! Hva annet utestet finnes der?
|
|
|
#3 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Bly er ikke noe man tilsetter og dermed kan fjerne. Det er noe som finnes i råvarene, og er man en seriøs produsent så setter man krav til blyinnholdet i råvarene (og andre tungmetaller), analyser alle innkomne varepartier selv for å etterkontrollere, evt. på stikkprøvebasis. Produsenten av Animal Parade påstår de er best i klassen, mtp. kvalitetsprosedyrer. Jeg synes ikke det er særlig tillitsvekkende at produktene da inneholder mer bly enn alle andre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?Ok. Jeg vet ikke nok om dette. Jeg leste her inne, tror jeg, en gang om et barnemultipreparat som ble trukket og kom tilbake med farlige stoffer fjernet. Kan kanskje også ha vært Spektro Barnemulti? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|