|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken skolesekk til en som skal begynne på skolen?
Man kan vel bytte den ut om man selv (og barnet) vil? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I endring
|
Spørsmålet er da om det er mange foreldre som vil bruke penger på sekk når de allerde har fått en? Jeg vet ikke jeg men hadde det kansje ikke vært bedre å gitt ett gavekort hos en bokhandler så foreldrene selv kunne plukke ut sekken som passet?
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
|
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Storesøster har gått mye til og fra skolen med sin Beckmann-sekk. Den er nok ikke va de letteste, men hun er fornøyd. På turdagen bruker hun den gamle sekken fra barnehagen. Sur5al heter den sekken.
|
|
|
#5 |
|
trenger lading
|
Sv: Hvilken skolesekk til en som skal begynne på skolen?Mine har Troll sekker, og er veldig fornøyde med de. Sitter bra på deres rygger (lange barn) og ikke så dyre (ca 350 kr). Nå har begge de to eldste vokst ut at sine første sekker, men ville fortsatt ha troll sekk. Så nå har de 28 l tror jeg, og lillesøster bruker en av de gamle til barnehagesekk (22l).
|
|
|
|
#6 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Hvilken skolesekk til en som skal begynne på skolen?Lillebror valgte seg en Beckmannsekk med dinosaurer og er verdens lykkligste guttunge for tiden. Han er stadig innom rommet og klapper på sekken. Han er en stor 1.klassing og den sekken var helt fin til han. Sist redigert av Garbella : 10-06-09 kl 00:25. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken skolesekk til en som skal begynne på skolen?Storesøster får Beckmann sekk. Jeg synes Beckmann fungerer mye bedre som skolesekk/barnehagesekk enn Bergans, som jeg synes passer best som tursekk.
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Hvilken skolesekk til en som skal begynne på skolen?Dere som har med barna for å kjøpe sekk, lar dere dem velge helt fritt etter design, eller styrer dere dem til den sekken dere synes sitter best?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|