Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

I hvilket tempo bør/kan man introdusere flere faste måltid?

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-09, 22:32   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket tempo bør/kan man introdusere flere faste måltid?

Jeg husker ikke nøyaktig, jeg tok det litt etter litt, tror jeg. Med storebror tok det i hvert fall fire måneder fra vi begynte til han fikk tre måltider, lunsj, middag og kvelds. Kanskje enda litt lenger tid med lillesøster. Egentlig tror jeg bare at jeg prøvde meg frem.

Gammel 08-06-09, 23:06   #2
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg husker ikke nøyaktig, jeg tok det litt etter litt, tror jeg. [...] Egentlig tror jeg bare at jeg prøvde meg frem.

Det er vel egentlig sånn ca dette jeg brukte ørten linjer på å si.

Gammel 08-06-09, 23:24   #3
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg økte mengden etterhvert som ungen ble mer sulten. :enkel:

Gammel 08-06-09, 23:39   #4
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Takk for svar så langt.

Skjønner jo at det ikke er noen fasit, men greit å lese litt om dere andres erfaringer rundt dette. Greia er at det er under 2 mnd til jeg skal tilbake til jobb og det gikk plutselig opp for meg her en dag at da bør jo tulla spise litt annen mat enn bare mm og grøt til kvelds. Tiden har gått så alt for fort, i 7 mnd har jeg nå vært i fullstendig ammetåke tror jeg, før jeg vet ordet av det er min første arbeidsdag kommet og da er det en fordel at pappa'n også kan mate tulla. Har jo pumpet litt melk og fryst, og vil fortsette med dette, men det er jo begrenset hvor mye melk jeg greier å samle opp.

Sist redigert av Luvi : 08-06-09 kl 23:53.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 23:49   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det går seg nok til Luvi. Så lenge hun er trygg hos pappaen så finner de nok ut av maten.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.