|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babybjørn bæresele, skadelig?Jeg synes Babybjörn active har vært helt kurant å bære i. Jeg bar førstemann i den til han var 12 kg og syntes den var helt OK. Til andremann fikk jeg meg elastisk sjal og mei tai, men det var hovedsakelig av estetiske grunner. :shallow: Jeg synes ikke sjal og mei tai (eller patapum for den del) har vært noe bedre for rygg/skuldre enn Babybjörn. Jeg har ikke noen problemer med rygg/skuldre i utgangspunktet, da.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babybjørn bæresele, skadelig?
Mens jeg syntes Babybjörn (av vanlig type) var horribel for skuldrene. Klarte knapt å bære ungene fra innsjekking på Gardermoen og inn på flyet. Den dro fryktelig ned. Mei-tai klarer jeg å balansere mer, slik at jeg tar en del av på hoftene. Tidligere bar jeg kun på flyreiser, mens med lillesøster som ønsket mer nærhet generelt, så fant jeg ut av det med bæring også ellers. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Babybjørn bæresele, skadelig?Meitaiene er av ulik kvalitet. Jeg bærer fireåringen, men ikke i hva som helst!
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Babybjørn bæresele, skadelig?
|
|
![]() |