Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Uærlighet - hva er akseptabelt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-09, 21:47   #10
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uærlighet - hva er akseptabelt?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Det er nok mest min "klare sjøl"-greie som er ganske godt innprentet hjemmefra.

Da moren min var alene med meg og søsteren min var det forøvrig flere som lo godt av hvor "dum" hun var som valgte et strevsomt liv med henting og levering i barnehage, dårlig råd osv. fordi hun valgte å jobbe fremfor å bruke diverse støtteordninger. Jeg tror det har litt med hvor vi bodde da også, for å være ærlig. For da vi flyttet fra drabantbyen vi bodde i og til et annet sted var det andre holdninger som gjaldt, har jeg inntrykk av.

Har krav på stønader selv om man jobber da, alt etter hvor mye man tjener.
Jeg hadde dårlig råd selv om jeg jobbet og mottok stønader å de fleste aleneforeldre som jeg kjenner har dårlig råd selv med jobb og stønader. jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal velge å ha dårlig råd fordi man skal klare seg selv å ikke ta i mot stønader.
Det er visst noen som tror man får så god råd når man blir alene for da får man visst så mye i støtte, for meg er det langt fra sannheten.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.