Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff - blir du sentimental i forhold til ting?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-09, 13:13   #16
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff - blir du sentimental i forhold til ting?

Jeg er veldig sentimental i forhold til enkelte ting
- hovedsakelig dreier deg seg om ting som er laget av mennesker jeg er glad i, brev, kort, tegninger, og ting jeg selv har laget - malte en del som "ung", bilder jeg har tatt...

Armbåndene fra sykehuset når barna ble født.
Jeg gråt da jeg måtte kaste fruktkurven min blinde onkel laget til meg to år før han døde alt for ung (hadde bare brukt den daglig i 12 år og den var jo helt utslitt stakkars..)
Kassetter gutter som var forelsket i meg laget til meg i tenårene

Jeg har så masse nydelige kort, brev og tegninger som dokumentasjon på kjærlighet i familien min, det tar litt plass, men sånt har jeg plass til, og jeg elsker å ta ned en boks iblant og se gjennom alle de fine tingene

Men ellers har jeg veldig lite dill og dall i huset.
Pyntegjenstander, tallerkner og duker etter oldemor og andre døde slektninger klarer jeg meg utmerket uten.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.