|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dere som tror på Gud
Nei, men han kan da vel gi seg til kjenne? Han vil ikke bevise at han finnes men forlanger likevel at man skal tro på ham? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som tror på Gud
Det med stedfortreder var dårlig formulert.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som tror på GudJeg selv har vokst opp i ett kristen hjem. Hva jeg har lært er att den gangen menneskene gjorde opprør så fikk man kjennskap til det gode og det onde som gud hadde. Satan gjorde opprør og gud ga da satan rådighet til og være hersker over jorden for å vise om han mente han klarte jobben bedre. Det kommer en tid i følge bibelen da gud skal overta styringen for tusen år da skal gud vise hvordan hans plan var ment for oss mennesker var og det er total fred og harmoni det er min tolkning og tro på det jeg har lest og lært ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moden
|
Sv: Dere som tror på GudJeg har ikke jobbet meg gjennom hele tråden enda......veldig spennende tema, jeg skal nok komme med mine tanker etterhvert, men dette "diktet" sier det meste egentlig. I asked for I asked for strength, and God gave me difficulties to make me strong I asked for wisdom, and God gave me problems to solve I asked for prosperity, and God gave me brain and strength to work I asked for courage, and God gave me danger to overcome I asked for love. and God gave me troubled people to help I asked for favour, and God gave me opportunities I received nothing I wanted I received everything I needed My prayer has been answered.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|