|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Omskjæring av gutterSå når man bare fjerner litt av huden over klitoris, eller bare prikker i den med en nål, så er det det altså mye verre enn å skjære av forhuden til en gutt?
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: Omskjæring av gutter
Noe sier meg at den omskjæring av jenter som folk tenker på her er den litt mer altomfattende enn denne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Omskjæring av gutterNei. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Jeg er fullstendig klar over det. Men enten får man ta alt under ett, eller så får man spesifisere når man nevner det. Det er jo faktisk sånn at man kan være mot gra 1, 2 og 3 av kvinnelig omskjæring, men være for grad 4 og mannlig omskjæring, siden de er temmelig like.
|
|
|
#6 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Omskjæring av gutterNei, det tror jeg ikke. Det har aldri vært en reell problemstilling og tror ikke det kommer til å bli det heller.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Omskjæring av gutterFlere saker der lemlesting angivelig har foregårtt på norsk jord blir ikke prioritert |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|