|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Passiv
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder? |
![]() |
![]() |
#143 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?
Vet du hva, jeg synes faktisk at det er dårlig at du ikke greier å skjønne at du ikke vet hva som er best, uansett omstendigheter, for en pasient. Og om du hadde vært en sykepleier eller lege eller hatt et yrke hvor det hadde hatt konsekvenser så hadde jeg kanskje prøvd å få deg til forstå hvor alvorlig en sånn holdning er. Nå gidder jeg faktisk ikke.
![]() |
#144 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Diskusjonen ble jo så interessant her, før den sporet tilbake til det opprinnelige kjipe (sorry Iset) spørsmålet.
![]() |
#145 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Da stemmer jeg for at dødsyke skal få røyke så lenge det ikke plager andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Hey, dere er i feil tråd.
![]() |
#147 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Jeg blir virkelig dårlig av røyk. Hele halsen sører seg sammen, det tettner til og jeg får problemer med å puste, jeg ligger over knærene og hoster mens jeg gisper etter luft. I flere timer etterpå sitter det tykt slim i halsen og jeg går og småbjeffer med min karakteristiske rallende hoste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?nei,jeg røyker ikke i folkemengder. jeg flytter meg vekk,hvis jeg absolutt MÅ røyke akuratt der og da.
![]() |
#150 |
Epikur
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Bare på demo eller konsert ute. Hvis jeg er uten barn. Aldri ellers.
![]() |
#152 |
Epikur
|
Jeg røyker ikke på eller rundt barn, nei. Hvis det er konserter eller demoer jeg ikke har med barn på, er det sjelden at konserten eller demoen er særlig barnevennelig. Jeg er da høflig og grei.
![]() |
#153 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
Men du syns det er greit å røyke på eller rundt voksne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Epikur
|
Jah. Når jeg er full og ute eller sint og ute. :strasser:
![]() |
#159 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#160 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Håper virkelig det blir totalt røykeforbud på konserter en dag. Jeg orker ikke gå på en eneste utendørs konsert til før det skjer ... Med mindre det er Rammstein, da skal jeg heller holde ut.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|