Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyker dere i folkemengder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-09, 21:56   #141
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker dere i folkemengder?

Det var ikke meg.

Gammel 31-05-09, 21:59   #142
Frantzen
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 22:18   #143
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, når du så bastant påstår at det jeg skriver er feil må jeg nesten det. Hvorfor ellers svarer du "Sludder" uten å engang utbrodere hvor mye nettopp helse har å si for et menneskes livskvalitet?

Du har riktignok helt rett i siste del, jeg tror at røykekutt vil være det beste uansett. For alle.

Vet du hva, jeg synes faktisk at det er dårlig at du ikke greier å skjønne at du ikke vet hva som er best, uansett omstendigheter, for en pasient. Og om du hadde vært en sykepleier eller lege eller hatt et yrke hvor det hadde hatt konsekvenser så hadde jeg kanskje prøvd å få deg til forstå hvor alvorlig en sånn holdning er. Nå gidder jeg faktisk ikke.

Gammel 31-05-09, 22:28   #144
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Diskusjonen ble jo så interessant her, før den sporet tilbake til det opprinnelige kjipe (sorry Iset) spørsmålet.
Ja til å diskutere om dødssyke skal få lov til å røyke eller ikke. arole:

Gammel 31-05-09, 22:32   #145
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Da stemmer jeg for at dødsyke skal få røyke så lenge det ikke plager andre.

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 22:33   #146
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, dere er i feil tråd.

Gammel 31-05-09, 22:55   #147
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir virkelig dårlig av røyk. Hele halsen sører seg sammen, det tettner til og jeg får problemer med å puste, jeg ligger over knærene og hoster mens jeg gisper etter luft. I flere timer etterpå sitter det tykt slim i halsen og jeg går og småbjeffer med min karakteristiske rallende hoste.

Jeg ønsker ikke røykere noe vondt, de har rett til å være ute like mye som meg. Men det plager meg at jeg må gå ut i regnet fordi den andre i busskuret plutselig fyrer opp en røyk. Det plager meg å måtte gå omveier for å unngå personer som røyker og det er forferdelig strevsomt å prøve å holde pusten hele veien inn på butikken eller kjøpesenteret.

Jeg synest røykerene har fått gjennomgå hardt de siste årene, jeg ville aldri tenkt på å forby røyking ute. Likevel, de plager meg veldig og jeg hadde håpt at deres adferd ikke stengte meg ute eller gjorde meg så dårlig.

Men å bli påtvunget passiv røyking på jobb har jeg liten toleranse for. Selv om røyken er stumpet og røykeren kommer inn så sitter ofte røyken i klærene såpass at det utløser en hostekule og tett hals hos meg.

Må legge til en fortelling fra en handletur på kjøpesenteret. Jeg måtte som vanlig forbi inngangspartiet der røykerene stod tett i duskregnet og tønnene utenfor oste av sigarettstumper. Jeg kaster meg inn dørene og hoster mens jeg gisper desperat etter luft. Da kommer det surt fra en eldre dame at jeg må holde meg for munnen når jeg hoster. Da klikket det for meg, og med en grumsete mannlig røst, surklende av alt slimet i halsen skjelte jeg henne ut etter noter. Her skal jeg få kjeft fordi røykerene utenfor prøver å ta livet av meg, nei det gikk jeg ikke med på.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 23:03   #148
solstråler
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
solstråler har et hav av muligheter foran seg
Standard

nei,jeg røyker ikke i folkemengder. jeg flytter meg vekk,hvis jeg absolutt MÅ røyke akuratt der og da.

Gammel 31-05-09, 23:07   #149
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hey, dere er i feil tråd.

Sorry, så den andre etterpå.

Og for å svare på HI, nei jeg røyker ikke i folkemengder.

Gammel 31-05-09, 23:12   #150
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare på demo eller konsert ute. Hvis jeg er uten barn. Aldri ellers.

Gammel 31-05-09, 23:17   #151
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Bare på demo eller konsert ute. Hvis jeg er uten barn. Aldri ellers.

Forstår jeg deg rett når du vil skåne ditt eget barn for passiv røyk, men ikke andre?

Gammel 31-05-09, 23:37   #152
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Forstår jeg deg rett når du vil skåne ditt eget barn for passiv røyk, men ikke andre?

Jeg røyker ikke på eller rundt barn, nei. Hvis det er konserter eller demoer jeg ikke har med barn på, er det sjelden at konserten eller demoen er særlig barnevennelig. Jeg er da høflig og grei.

Gammel 31-05-09, 23:42   #153
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg røyker ikke på eller rundt barn, nei. Hvis det er konserter eller demoer jeg ikke har med barn på, er det sjelden at konserten eller demoen er særlig barnevennelig. Jeg er da høflig og grei.

Men du syns det er greit å røyke på eller rundt voksne?

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 23:43   #154
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det var ikke meg.

Som prikka? Nei, det var ikke det. Du pleier faktisk ha litt mer relevante kommentarer.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 23:45   #155
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må lage en poll.

Gammel 31-05-09, 23:47   #156
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg må lage en poll.

Om hva?

(Jeg kommer uansett til å kritisere svaralternativene dine, samme pokker... )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 23:48   #157
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trollet, her.

Men du syns det er greit å røyke på eller rundt voksne?

Jah. Når jeg er full og ute eller sint og ute. :strasser:

Gammel 01-06-09, 00:22   #158
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Du pleier faktisk ha litt mer relevante kommentarer.

Gammel 01-06-09, 00:24   #159
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Altså, jeg kan til nød forstå at noen har lyst til å rødprikke meg fordi jeg mener at dødssyke mennesker bør få lov til å røyke når de ligger på det siste, men skjønner det ikke helt når kommentaren som følger med er : "Skaff deg et liv!".....

Gammel 01-06-09, 06:55   #160
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper virkelig det blir totalt røykeforbud på konserter en dag. Jeg orker ikke gå på en eneste utendørs konsert til før det skjer ... Med mindre det er Rammstein, da skal jeg heller holde ut.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.