|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Jeg har en sånn maskin fra Loreal, med rulle og vakum på. Kjøpte den for lenge siden, men ble gravid med minsten så den har liggi i skuffa helt til jeg en dag kom på den, brukte den for andre dag i dag. Spent på om den funker da
![]() |
#23 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Mørke solbriller har jeg hørt hjelper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2009
![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Nei.....cellulitter er en del av livet. Jeg bryr meg ikke så mye om det, synes det er bedre å bare leve med det |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
intro
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?
![]() |
![]() |
#26 |
Tøff
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Har hørt at selvtillit er en mirakelkur når det gjelder den berømmelige appelsinhuden.
![]() |
#27 |
Pauset
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Jeg er overbevisst om at en stram veltrent rumpe ser bedre ut med cellulitter enn en som er slapp. Så jeg tenkte gjøre noe med det jeg kan heller. Cellulitter har jeg hatt siden jeg var 17, men de blir jo ikke akkurat noe bedre med litt overvekt og dårlig med trening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?nå har jeg massert med peeling hansker og peelingkrem hver dag i dusjen og smørt meg med selvbruningskrem. det ser mye bedre ut synes jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Forresten så kan sikkert cellulitter bli verre om man blir mye tynnere enn man var også. Siden huden blir mindre elastisk med alderen
![]() |
#34 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Ifølge et fransk nettforum jeg er innom av og til hjelper regelmessig massasje med denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
intro
|
Da er man jo i det minste garantert cellulittfrie hender, så mye som fingrene er i trim.
![]() |
![]() |
#37 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Ja, fingercellulittene mine er det ingenting å si på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Søt og rar
|
![]() |
#40 |
*_*
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Jeg er fremdeles litt usikker på hva cellulitter er. Jeg har dissen ruglehud nederst på rumpa/øverst på lårene. Er det cellulitter, eller må det være skikkelig vablete? Og er det ikke forskjell på det og appelsinhud, altså?
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|