Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken farge/sort bukser til en sånn her skjorte/tunika?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-09, 09:07   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken farge/sort bukser til en sånn her skjorte/tunika?

Jeg har en sånn her men blir ikke enig med meg selv om hvilken farge som passer til eller hvilken fasong bukser.
Lys eller mørk?
gah jeg hater klær..
Kan man eks bruke en sånn her bukse til:

Gammel 29-05-09, 10:00   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge\sort bukser til en sånn her skjorte\tunika?

Jeg ville hatt en helt smal bukse. Gjerne en dongeritights. Både lys og mellomfarge tror jeg kan bli bra.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 10:07   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Tror jeg og ville gått for en smal bukse. Den typen bukse du viser er ganske vid nederst, og siden tunikaen er ganske lang vil du nok ikke få med sleng-effekten like godt. Ser for meg at det bare blir seende bumsete ut.

Dongeritights hadde sikker vært fint til, tror jeg ville valgt mørk.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 10:14   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg ville hatt en helt smal bukse. Gjerne en dongeritights. Både lys og mellomfarge tror jeg kan bli bra.

Samme her. Og gjerne sort.

Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 10:15   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge/sort bukser til en sånn her skjorte/tunika?

Litt smalere bukser, ja, men tights er ikke nødvendig.

Gammel 29-05-09, 10:26   #6
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Siden fargen er litt nøytral, så synest jeg du både kan gå for mørk og lys farge. Men jeg ville hatt en litt smalere bukse.

Tro jeg selv hadde valgt en farge som er litt mitt i mellom, ikke for mørk siden det er sommer og da er et bare flott med lyse klær.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 10:34   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

ok. Det jeg regnet med
:liker vide bukser best, er jo ikke helt tynn så :
I ellos katalogen vises den beige shorta med hvitbukse. Men jeg kan ikke ha på meg det. 3 sekunder så er den skitten.

Så smal bukse.
Tights er ikke helt min ting. Brukte dte på 80 tallet da jeg var en liten jente

Gammel 29-05-09, 11:31   #8
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Du kan veldig gjerne ha en bukse som er smal nederst rundt anklene, det må ikke være tights. Men for den som liker tights passer jo det også selvfølgelig, spesielt en litt kortere tights til like under kneet hvis varmen kommer.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:31   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Du kan veldig gjerne ha en bukse som er smal nederst rundt anklene, det må ikke være tights. Men for den som liker tights passer jo det også selvfølgelig, spesielt en litt kortere tights til like under kneet hvis varmen kommer.

Varmen var her til 17 mai så det blir nok en kald sommer

Så jeg må gå til innkjøp av smal bukse eller tights?
Hvor får man tak i tights nå?
Her hadde de ikke på lindex eller noen andre plasser som passet meg . men de hadde sånne sprømpebukse lingnende ting
og hvilken farge?

Gammel 29-05-09, 21:28   #10
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Jeg synes det er fint med dongeritights til slike tunikaer. Eventuelt en smal dongeri.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 21:30   #11
ponna
Superaktiv

Standard

Man får kjøpt tights på de fleste butikker nå tror jeg. Jeg kjøpte nylig en fin på BikBok, men har også sett lignende både på Cubus og Vero Moda.
Jeg synes det er finest med mørk dongeri.

Gammel 29-05-09, 21:33   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Her ville jeg ha brukt en helt smal bukse.
Hvit, brun, jeans eller tights.
Jeg har kjøpt noen kjempesmale bukser fra HM til 198,-.

Gammel 29-05-09, 21:35   #13
ponna
Superaktiv

Standard

http://www.bikbok.com/
Her kan du se forskjellige dongeritights, både knelange og til anklene.

Gammel 29-05-09, 21:36   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smal sort, hvit eller brun bukse. Eller smal dongeri, mørk eller lys.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 21:36   #15
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Vero Moda har en go del sånne bukser nå fortiden.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 23:45   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Vero Moda har en go del sånne bukser nå fortiden.

Og det tror du jeg får på meg? sluttet å gå inn dit da de flyttet fra andre plassen og inn på meyer

Gammel 30-05-09, 16:25   #17
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Og det tror du jeg får på meg? sluttet å gå inn dit da de flyttet fra andre plassen og inn på meyer

Jeg er ikke akkurat lita og nett, men jeg kjøper faktiskt sikkert 75 % av klærne mine dær. Jeg bruker større størrelse hos dem en hos endel andre butikker, men shitt au. Ikke må eg alltid kjøpe det største heller. Så du kan nok finne noe der du og

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 16:40   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

noe av dette?:

Eller i svart?
eller denne i grå,beige eller svart?!?:

Lang tights
grå

Mulvarp

Sist redigert av Honda : 04-06-09 kl 17:16.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 18:54   #19
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt smale bukser er finest hvis man er ganske smal, synes jeg, og det sier du jo at du ikke er. Jeg tror den jeansen du viste i første innlegg kan være fin til. Hvis ikke den tunikaen er altfor lang.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 19:47   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Nei den er ikke så lang.
den går litt kortere på meg enn på hun i ellos katalogen pga puppene tar litt av skjorta

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.