|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Hmm. Veldig delte meninger dere har. For min del har jeg ikke bestemt meg enda, og får vel tenke litt på det. Om jeg velger å bruke de, så vet jeg ut i fra denne tråden at det finns flere som kunne gjort det samme
Den er kjøpt hos Ødegaard dameklesbutikk. Ikke en butikk jeg vanligvis går inn i, men kjolen hang i vinduet, og siden jeg var på kjole-jakt, så gikk jeg inn å prøvde den. Kom ut med bærepose, og er veldig fornøyd med kjøpet mitt
![]() |
![]() |
#62 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Det kommer jo selvfølgelig an på type bryllup, men er det vanlig tradisjonelt med mørk dress og lange kjoler, så synes jeg de er for hverdagslige.
![]() |
#63 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Noe sånt kunne sikkert passet til kjolen, kjolen er såpass nett og sommerlig at jeg tror jeg ville gått for sandaler til om du ikke orker helt nette pensko.
![]() |
#65 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Stilige sko, men jeg tror ikke jeg ville ha brukt dem til denne kjolen i et bryllup.
![]() |
#66 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Jeg var og prøvde de i går og syntes de var veldig fine på foten, ikke så "klumpete" som de ser ut på bilde. Jeg ville nok ha brukt dem ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Kan jge bruke disse skoene til kjole?
![]() |
#68 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Personlig synes jeg skoene er for grove til kjolen og jeg ville helt klart ikke brukt dem i et bryllup. Dette er hverdagssko i mine øyne. Hadde jeg sett noen som gikk med slike sko i et pyntet selskap ville jeg lagt merke til det. Jeg ville ikke kommentert det, men jeg hadde sikkert tenkt at vedkommende måtte ha vondt i beina eller noe slikt. Det finnes jo utrolig mange flotte pensko som er uten hæl, jeg ville heller gått for noe slikt.
![]() |
#69 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Kjempefine sko, men kanskje mer til litt mindre formelle settinger?
![]() |
#70 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?
Så ikke dette før nå. og til dette ville jeg absolutt hatt andre sko. F.eks. noe sånt som Bille la ut:
![]() |
#72 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Nå har jeg vært på shopping igjen, og kom hjem med disse skoene..
![]() |
![]() |
#74 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Det tror jeg også.
![]() |
#75 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Ikke til bryllup nei. Syntes de kunne vært fine til jeans, olaskjørt osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?
Myyyyye bedre!!! Jeg syntes kork er litt minus |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?JAAA, disse skoene er mye bedre! kos deg i bryllupet!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|