|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem
Pøsj, da, jeg skal vise deg ei skikkelig hylle!
|
|
|
|
#2 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjemJeg kjenner at jeg blir glad av denne tråden. Det er fint å se at det ikke bare er hos oss det flyter jevnlig av klær og annet som lager rot (les: det meste)
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjemVi har det ofte rotete, men oftere og oftere har vi det ryddig også. Nå for eksempek er stuebordet helt tomt - til gjengjeld har vi to sofaer i stuen. Vel, vel man kan ikke få alt her i livet.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Er det rotete ?? Med to sofaer? Da har jeg aldri hatt det ryddig og nå som jeg har fått rokkokkosofa også så har jeg tre. :Håpløst tilfelle: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Å, nei, litt utydelig det der. Vi har fått ny sofa og ikke solgt den gamle. Det ser litt rart ut, men sofabordet er strøket, da. (Dessverre kan man ikke si det samme om de andre bordene i huset ...)
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Godt poeng :iler og henter strykehjernet i fall det hjelper: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Er det Libresse Silk touch? Den er veldig myk, som silke, egentlig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Hm, da tror jeg du har misforstått litt, iallfall skulle jeg virkelig ønske at jeg slapp å ha det så rotete at det var pinlig å få besøk. Men det ER greit å vite at det finnes flere som meg. Det har virkelig ingenting med å være kult eller in.
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjemDet å være sjuskete er sååå september 2006 asså.
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Du de truseinnleggene så jeg også!
|
|
|
#14 |
|
Shake it out!
|
Samme her! Jeg blir generelt sett ganske gretten når det sklir ut, og hver enda gang jeg rydder, så lover jeg meg selv at denne gangen.... Men nei. Ryddet i går, nå ser det noenlunde ut her, dog ikke ryddig etter de definisjonene jeg har sett enkelte har for hva som kan betegnes som ryddig. Bokhylla mi er litt for "sjarmerende", og det er noen ting som aldri klarer å finne veien bort fra kjøkkenbenken
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|