Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Din yndlingsparfyme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 15:39   #1
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din yndlingsparfyme

Jeg hadde en parfyme fra Issey Miyake en gang... Kan ikke huske hva den het, men den var en del av et prøveprosjekt, hvor "flakongen" var formet som en pc-mus. Min var i rødt. Den var god . Noen andre som har vært borti denne, som husker navnet?

Gammel 20-05-09, 15:49   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Coolwater fra Davidoff
Tresor fra Lancome
og flere fra J. Lo

Gammel 20-05-09, 16:17   #3
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Chloe, den er herlig! Har fått prøver på den og ønsker meg den til bursdagen.

Gammel 20-05-09, 16:30   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nå er det tre forskjellige jeg bytter på

Lacoste Dream Of Pink Eau De Toilette Spray 90ml/3oz

Marc Jacobs Daisy Eau De Toilette Spray 100ml/3.4oz

Og den siste er den nye sommerlukten til Jean Paul Gaultier

Gammel 20-05-09, 16:42   #5
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

For tiden veksler jeg mellom tre forskjellige:

Lolita Lempicka:

Lacoste - Touch of pink:

Calvin Klein- IN2U:

Gammel 20-05-09, 16:50   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

L'eau d'Issey fra Issey Miyake har vært min favoritt i årevis.

Samme her. Jeg kjøper de ulike sommerversjonene som lukter bittelitt forskjellig fra år til år.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 17:46   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke om jeg tør å si det....

Britney Spears Midnight Fantasy

I tillegg har jeg en fra Naomi Campbell som jeg veksler på med

Gammel 20-05-09, 22:43   #8
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg hadde en parfyme fra Issey Miyake en gang... Kan ikke huske hva den het, men den var en del av et prøveprosjekt, hvor "flakongen" var formet som en pc-mus. Min var i rødt. Den var god . Noen andre som har vært borti denne, som husker navnet?

Eller var den kanskje fra Kenzo??? Himmel, jeg husker ikke, men har iallefall ikke sett den igjen...

Gammel 20-05-09, 22:55   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Eller var den kanskje fra Kenzo??? Himmel, jeg husker ikke, men har iallefall ikke sett den igjen...

Kenzo har hatt noen lukter jeg har blitt helt hekta på opp gjennom tidene. Jeg husker spesielt en, Parfum d'ete. Den elsket jeg. Jeg har også brukt Laura fra L. Biagotti en del, men den synes jeg ikke lukter godt lenger. En annen favoritt har vært J'adore og en eller annen med nokså lik flaske, bare den ikke var smal øverst. Hva søren het nå den? Noe på E, tror jeg...

Etter en kjapp prøvespray på badet nå, så må jeg si at J'adore lukter fryktelig kvalmende. Det er lenge siden jeg har brukt den. Nå bruker jeg Cool Water fra Davidoff, men London fra Burberry har jeg også lenge hatt en hang up på, selv om den er ganske søtlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 22:56   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker forresten også en periode jeg var helt vill etter Cerruti 1881.

Den verste parfymen ever må være Sunflowers. :urk:

Sist redigert av Hyacinth : 20-05-09 kl 23:02.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 22:56   #11
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sweet sun fra Dior

Kenzo Amour

L'Eau D'Issey fra Issey Miyake

Gammel 20-05-09, 23:11   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Mine kveldsparfymer:
Versaces "Crystal Noir"

Ralph Lauren "Glamourous"

Dagdufter:
Nina Ricci "Premier Jour"

Givenchy Extravagance "d'Amarige"

Tova Beverly Hills "Tova"

Og en sjelden gang Jean Paul Gaultier "Femme"

Gammel 20-05-09, 23:21   #13
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat nå har jeg dream of pink og Laura. Laura er den parfymen jeg stadig vender tilbake til. Fikk "elle" av mannen til bursdagen, men den likte jeg ikke. Skal skrive av favorittparfymene i denne tråden, kanskje jeg finner meg en ny favoritt.

http://www.esthetique.no/upload/prod...oductLarge.jpg

Gammel 21-05-09, 10:59   #14
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kenzo Amour

og Boss Femme (men den mørkere røde utgaven)

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.