|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Vask av bunadsskjorteJeg har sånn Husfliden-pose til oppbevaring av skorta, så hvis jeg bruker den, så blir vel skjorta krøllete til den skal brukes igjen. Så ergo bør skjorta vaskes. Er det sånn å forstå?
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vask av bunadsskjorteJeg ville vasket den selv om den ikke ser skitten ut. Om det har kommet noen ørsmå flekker på den, er de vanskeligere å få av jo eldre de blir. Også ville jeg strøket den rett før neste gangs bruk.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vask av bunadsskjorte
Min skjorte er definitivt krøllete etter en dags bruk, så for meg ville det vært en ikke-problemstilling. Hvis din ser ok ut pr. nå, henger du den bare i skapet på en kleshenger og bruker den igjen den 6. Ikke legg den i posen hvis du vil bruke den på nytt uten å vaske den i mellomtiden.
Skal ikke si det sikkert, men gjetter på at det er riktig. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|