Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Greys anatomy sesong 5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-09, 00:15   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Jeg må legge meg snart, jeg, og her laster det ennå. Vi får se i morgen, Huldra.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 00:17   #2
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg må legge meg snart, jeg, og her laster det ennå. Vi får se i morgen, Huldra.

Jepp. Vi får gjøre det.

Gammel 16-05-09, 01:28   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Vræl! For en trist avslutning! Jeg tror Izzie klarer seg, men ikke George. Vi har sett så lite til han en lang stund nå.
*løper opp og forteller mannen at han har forandret livet mitt*

Gammel 16-05-09, 02:26   #4
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Lever man seg litt vel mye inn i en serie når man sitter med en guffen følelse i kroppen lenge etter at man har sett en episode? Ble så innmari lei meg og skremt da Meredith oppdaget at det var George ...

Gammel 16-05-09, 02:42   #5
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Lever man seg litt vel mye inn i en serie når man sitter med en guffen følelse i kroppen lenge etter at man har sett en episode? Ble så innmari lei meg og skremt da Meredith oppdaget at det var George ...

Klarte ikke vente til i morra med å se siste episode.

Ja, jeg skjønte plutselig at det måtte være George rett før M. fant det ut... sykt, men jeg fikk skikkelig vondt i magen. Blir lenge å vente på fortsettelsen

Gammel 16-05-09, 04:52   #6
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Lever man seg litt vel mye inn i en serie når man sitter med en guffen følelse i kroppen lenge etter at man har sett en episode?

Næsj!
Alternativt: Du er ikke den eneste.

Jeg kan fremdeles ikke se sesong 2-finalen uten å strigråte når Alex løfter Izzie opp fra senga til Denny etter Isn't that the most rediculous piece of crap you ever heard?!, så heisscenen i denne sesongfinalen traff meg midt i magen, gitt.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.