Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Disse flaggene igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 13:36   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse flaggene igjen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så du synes det er "helt ok" (sitat fra deg selv) å ville hedre sitt nye hjemland på 17. mai, men helt uforståelig og veldig, veldig rart å ville hedre sitt gamle hjemland på samme dag? Da synes jeg det er enda vanskeligere å skjønne begrunnelsen din - for da er det jo ikke egentlig sånn at du synes alle andre lands flagg er upassende i en 17. mai-feiring.

Tja, er det ikke rart da? Hvis jeg har bursdag 30. mars, ville det vel vært litt rart å insistere på å feire den på venninnen min sin bursdag som er 14.juli? Tilfeldigvis velger jeg å feire bursdagen min samme dag som deg, liksom. Kanskje litt søkt eksempel, men dere skjønner hva jeg mener? Er venninnen min raus og inkluderende, som hun jo er, ville hun selvfølgelig ikke nektet meg å feire dagen sammen med henne. Men hun ville kanskje foretrukket at det bare var hennes navn på kaken og at bare hun fikk blåse ut lysene. Det mest naturlige ville vært å feire dagen sammen med henne, være glad på hennes vegne, men la henne få gavene og kronen på denne ene dagen i året.

(Djez, er snart like god som Jesus på å lage lignelser. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.