Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skal utenlands m. 1 åring, hva bør jeg ha med?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 09:58   #16
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Skal utenlands m. 1 åring, hva bør jeg ha med?

Har vært i Italia i mange år, også med liten baby. Syns de har det meste der, og kanksje mer enn her også. De har Pampers, dog dyrere enn her. Så det vi har gjort er å se hvor mye plass vi har og tatt med så mange bleier vi har hatt plass til. Syns Pampers er pampers uansett land vi har vært i jeg.

Når det kommer til barnemat syns jeg de har veldig mye bra i Italita. Så hvis du har ett barn som ikke er svært kresent, så finner man masse godt altså. Både pasta, grønnsaker og mye ellers. Kjøpes i vanlige butikker, og alle apotek har også vanligvis et godt utvalg.

Ellers føler jeg at bakterie floraen der nede er lik her hjemme og har aldri blitt dårlig (til tross for at jeg OFTE er dårlig her hjemme pga mat). Vi stopper ofte og kjøper frukt og lignende på vei til stranda for eksempel og vasking har det blitt dårlig med. Vi spiser salater og kjøtt og det meste! Alt er mye bedre dere nede når det gjelder mat forresten! Åh... nå fikk jeg lyst til Italia kjenner jeg!!!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.