|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: hvor er den "døds- og ulykkesraten" som svar på ...Det forundrer meg ikke at drukning sto for en stor del av dødsulykkene på 50- og 60-tallet. Jeg er 53-modell og vi dro på stranda uten voksenfølge før vi lærte å svømme, dvs. under 7 år. Med foreldrenes velsignelse. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: hvor er den "døds- og ulykkesraten" som svar på ...
Hva tror du tanken bak det var egentlig?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Haster: hvor er den "døds- og ulykkesraten" som svar på ...Jeg som -67 modell fikk også lov til å gå på stranda, og jeg husker når jeg ble litt større - 10 + kanskje, så lekte vi under kaia ved båtbyggeriet. Ei sånn gammel trekai, med store rundtømmerpåler i kryss og tvers under. Det var spes. morsomt da det var flo i emning, for da kom vannet helt oppunder plankene |
|
|
|
#4 |
|
Eklektisk
|
Sv: Haster: hvor er den "døds- og ulykkesraten" som svar på ...Jeg minnes en episode fra 70-tallet. Jeg var sikkert 8, søstra mi 2. Jeg kikker ned i bølgene, og der ligger hun og kikker forundret opp på meg. Jeg plukket henne opp og så etter mamma. Hun lå og solte seg med lukkede øyne, og jeg husker ikke engang om jeg fortalte henne det eller om vi bare badet videre. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|