|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Disse flaggene igjen
DET er da to helt forskjellige ting?
|
|
|
#2 |
|
Ser lyst på livet
|
På hvilken måte er det det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Det har de da gjort i mange år, ingen som hisser seg opp av det. Til og med pakistanske politiikere kommer opp og er med sammen med ordføreren i Oslo. Kun fin stemning. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ser lyst på livet
|
OK, det gjør de ikke der jeg kommer ifra. :bondetøs: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Disse flaggene igjenTil polyanna's innlegg: Jeg synes godt vi kan oppfordre til å bruke norske flagg på norges nasjonaldag. Gjerne en sterk oppfordring. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Disse flaggene igjenJa, Pakistans nasjonaldag blir feiret veldig høytidelig i Oslo, og markert av både norske og pakistanske politikere. Og med tog såvidt jeg vet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Jeg aner ikke med pakistanere, men jeg kan innberette at både amerikanere og islendinger feirer sine nasjonaldager i Norge i høyeste grad. Det hender tilogmed de flagger med sine lands flagg når ungene har bursdag, det er fotballkamp eller lignende. |
|
|
|
#8 |
|
Ser lyst på livet
|
Så flott at jeg blir opplyst. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Ja, det gjør de for tenk, og går i sin egen nasjonaldrakt på 17. mai. :tar snart over Norge:
|
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Amerikanerne har et enormt opplegg i Frognerparken hvert år for å feire 4. juli, og den pakistanske nasjonaldagen feires også med flagg og opptog. Det er vel bare flott.
|
|
|
#12 |
|
Ser lyst på livet
|
Altså, |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert optimist
|
Den 14. juli feires visst også ganske grundig i noen kretser. For frankofile er dette en stor dag.
|
|
|
#14 |
|
By the Sea
|
Glimrende innlegg!
|
![]() |
| Trådverktøy | |