Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?
Ja 125 56,82%
Nei 95 43,18%
Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-09, 22:58   #11
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?

Modulert Grand Prix høres altså veldig kult ut, jeg får se om jeg finner noen på min egen alder som vil være med. Eneste ankepunktet jeg har er at det kanskje blir mindre stas hvis jeg ikke har hørt noe av musikken på forhånd, og det har jeg jo ikke; og ikke har jeg planlagt å gjøre det. Jeg visst ikke hvem Alexander Rybak var før jeg leste denne tråden heller – jeg har sett navnet hans i avisoverskrifter, men har ikke vært kjent med hvorfor han har nyhetesverdi – og jeg har ikke hørt musikken hans, men har skjønt det slik at den sannsynligvis ikke er noe for meg, selv om jeg ser at han er ganske stor favoritt; bookmakerne har odds mellom 1 og 2 på Norge, mens Hellas, på neste plass, er 5 til 7.

Ben "pretty oblivious" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.