Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tynn tiåring trenger bukse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-09, 12:10   #1
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tynn tiåring trenger bukse

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Min spikertynne femåring passer best jeans fra Lindex. Har ikke prøvd Mexx og Laredoute. Han bruker som oftest bukser med snøring i barnehagen og nå har vi funnet noen fantastiske fra Skogstad som er smale i livet og veldig rimelige.

Finner du bukser på Lindex som er smale i livet, men litt romslige ellers ?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 12:23   #2
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Finner du bukser på Lindex som er smale i livet, men litt romslige ellers ?

Ja, noen, men nå er jo poden en del yngre enn din, da, så det kan hende buksetypene er forskjellige. Til tross for at de smale, må strikkene i siden snurpes en del. Men buksene sitter fint uten at det blir klumpete.

Gutten min har en slimfit Pop-dongeribukse. Men det ser virkelig ikke bra ut når en er så tynn som han.

Gammel 10-05-09, 12:28   #3
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Benetton og Mexx har vi en del fra, samt Lindex. Prøv også Okiabi (eller hva kjeden nå heter). Vi bor ikke så langt unna et Mexx outlet, og der har de bukser til barn opp til str 170. Ellers i Mexxbutikkene stopper de på str. 140. Sønnen min er 11 år men bruker str 158.

Hvis du ønsker å kjøpe noen brukte, så har jeg akuratt pakket vekk en god del i str 152.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 12:29   #4
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Standard

Gammel 10-05-09, 12:30   #5
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Standard

Beklager størrelsen på bildet.
Denne ligner på podens og finnes opp til str 164. Vi er ihvertfall veldig fornøyd med disse.

Gammel 10-05-09, 13:00   #6
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Benetton og Mexx har vi en del fra, samt Lindex. Prøv også Okiabi (eller hva kjeden nå heter). Vi bor ikke så langt unna et Mexx outlet, og der har de bukser til barn opp til str 170. Ellers i Mexxbutikkene stopper de på str. 140. Sønnen min er 11 år men bruker str 158.

Hvis du ønsker å kjøpe noen brukte, så har jeg akuratt pakket vekk en god del i str 152.

Takk for tilbudet, men sønnen min bruker også 158 nå.

Benetton her har veldig lite bukser til gutter i hans str.

Mexx vet jeg som sagt ikke om jeg finner her.

Kjøpte han en jeans i København for ett par år siden som satt som ett skudd. Husker jo ikke hva merket heter, kan jo være at jeg kunne få tak i de på nett.

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Beklager størrelsen på bildet.
Denne ligner på podens og finnes opp til str 164. Vi er ihvertfall veldig fornøyd med disse.

Skal dra han med å prøve på Lindex. Ikke det morsomste han vet akkurat, siden det blir en del prøving.

Sist redigert av Smoothie : 10-05-09 kl 16:26. Årsak: Srivefeil.
Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 15:19   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Eldste her er veldig fornøyd med bragg-fitbuksene fra HM. De er nok litt vide i livet, men ikke mer enn at de henger på uten belte.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 16:23   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle også gjerne bodd ved Mexx outlet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.