Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vår-/sommerpose - er det nødvendig?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 11:22   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår-/sommerpose - er det nødvendig?

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

OTH er ikke ideell for 6-12 mnd, nei. Det er jeg enig i. Jeg var utrolig fornøyd med bagen og er fremdeles fornøyd, men det er litt vel åpent. Jeg har gått til anskaffelse av en Bee som møter noen av de andre behovene, så da går det bra. Jeg ville valgt OTH omigjen pga trilleegenskapene (og pga at den ikke ser ut som et tivoli :forfengelig: ) all den tid jeg går så mye på tur som jeg gjør. Hva jeg sier når jeg begynner å jobbe igjen gjenstår å se.

Ja, trilleegenskapene er fenomenale, det veier opp for en god del av de andre manglene. Jeg kjøpte jo ikke OTHen min før nå nylig, og minsten blir 14 måneder. Jeg liker å ha ham fra meg da siden han blir roligere av det. Han er en unge som kjeder seg veldig fort og vil se mest mulig, så fravendt er perfekt for ham. Det er en luke i toppen der jeg kan se ham gjennom kalesjen hele tiden. Utseendet på vogna er jo også veldig bra. *også forfengelig*

Men den kalesjen irriterer meg altså. Savner Quinny-kalesjen, den kunne dras laaangt ned og skjermet veldig godt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.