Sv: Barbent i sandaler
Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.
Skal du gå barbent i sandaler, klipp tåneglene, evt. rens de for møkk før du drar på butikken for å handle mat.
Takk. :kvalm:
Men skal du først gå barbent i sandalene, noe som jo er helt naturlig, og vanlig, vær vennlig å skjenke neglene en tanke, for noen ser på de. Og blir kvalm.
Har du ikke tenkt til å fikse litt på neglene, bruk sokker, om du absolutt skal ha på sandaler.
Takk.
Konstanterer etter alle svarene i denne tråden, at jeg er sær som liker at føtter i sandaler er velstelte.
Helt ærlig? Jeg synes dette har blitt en lei tråd jeg også.
Det startet som et halvironisk innlegg, over et utrolig ekkelt syn som jeg hadde på butikken forrige dagen. Jeg går vanligvis ikke og ser spesielt nøye på tær, men akkurat disse hadde så lange og møkkete negler, at de fikk oppmerksomhet. Jeg foreslo negleklipp og vask, noen andre harselerte med skilting om at kun de med proff pedikyr fikk adgang i butikken, og dermed har alle hengt seg opp i dette, og der har tråden vært siden. Jeg har til og med fått min aller første røde prikk på grunn av denne tråden.
Beklager til alle som har blitt bokstavelig talt tråkket på tærne over denne tråden, jeg skal prøve å se på ansikter heretter.
(Vent på oppfølgertråden, den omhandler ansiktshår og vorter.) :ironi:
Jeg klarer ikke å se hvor ironien din er jeg altså. Men det er jo fint om du tenker deg litt grundigere om neste gang du lager en tråd om hvordan andres utseende gjør deg kvalm.
Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.
Jeg driver ikke noe særlig med pedikyr, men trasker nå trøstig rundt med bare føtter i sandaler hele sommeren likevel. Det får folk tåle.
Der har du meg også.
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Hvis det er uhygienisk å gå barbeint og halvnaken ved fruktdisken tror jeg kanskje noen bør tenke over hvordan frukten plukkes og hvor maten kommer fra.
Det er vel kanskje noen som ikke synes gulrot smaker så godt hvis man tenker på at den er et produkt av jord gjødslet med grisemøkk?
Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.
Jeg kjenner at jeg blir litt irritert av slike innlegg som HI. Jeg er atopiker, og det holder ikke med en lett vårpuss for å få mine føtter innenfor dine krav, altså. Jeg har hælsprekker om jeg så skraper og filer og smører hver eneste dag. Dessuten har jeg en lett misfarging på begge stortåneglene langs den ene siden, og det skulle ikke forundre meg om du hadde trodd de var skitne.
Nei, for Gerbera ser forskjell på ny og gammel skit nemlig.