|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temafester - teit eller kult?Kjedelige folk. Jeg elsker selvsagt temafester og tar det foran en gørrnormal fest anytime. Samme hva det er, innenfor rimelighetens grenser selvsagt.
|
|
|
#2 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temafester - teit eller kult?
Det er noe av det som gjør at jeg har aversjon mot temafester, tror jeg. At man tror at alt skal bli så mye morsommere bare man kler seg ut. For mitt vedkommende er det andre faktorer som avgjør hvor vellykket en fest er.
|
|
|
#3 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Temafester - teit eller kult?Temafest er kjempegøy, for en stund siden var jeg på G-fest. Jeg var altså Gudinne med stor G. Lørdag som kommer skal jeg på kjendisfest. Er ikke helt sikker på hvem jeg skal bli inspirert av..Her trenger jeg forøvrig masser av tips.
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Personlig kan jeg ikke fordra temafester. Men kan skjønne at andre og kanskje mer spreke mennesker enn meg synes det er gøy.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|