Sv: Da er billetter til Orlando bestilt
Så herlig! Kom nettopp hjem fra noen uker der borte! Elsker Florida, og blir liksom aldri lei. Har bodd der borte ett år (jobbet på Epcot) og har vært noen ganger på ferie der nå i etterkant. Sist nå i april. Så send meg gjerne med PM full av spørsmål så skal jeg svare etter beste evne. Er sånn passe godt kjent der så har noen tips på lager!
Må bare tipse om ett sted vi "fant" ved dette besøket! Syns det var bedre enn Key West og jeg. Key West er koselig og bra, men det å bo rett ved topp strender er verre der nede. Strendene er ok, men du skal bare en liten meter ut før det er mye rart i vannet, da er vestkysten av Florida mye bedre! Og Anna Maria Island var bare helt fantastisk syns jeg. Liten øy, på utsiden av Sarasota sånn 2-2,5 times kjøring fra Orlando. Litt laid-back karibisk stil der. Masse flotte og artige hus, artige restauranter. Og vi var kjempefornøyd med hotellet vi bodde på. Vi hadde "leilighet", plass til 6 stykker, med to bad, godt utstyrt kjøkken og soverom. Vi tre delte det med mine foreldre. For hele rommet betalte vi $220 pr natt. Vi bodde i Queen Palm bygningen. Ble helt forelsket i dette stedet, skulle bare være der i to netter, men utvidet det til fire!
Linker:
Anna Maria Island
Bridge Walk
Fikk også shoppet masse, og det er mange flotte Outlet Malls i Orlando området! Her var vi i rimelig mange timer! Og så er digger jeg Florida Mall.
Kos dere med planleggingen!