Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tilfellet Susan Boyle (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-09, 17:52   #14
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilfellet Susan Boyle (Dagbladet)

Stort sett er det vel de pene menneskene som blir brukt til underholdning normalt sett. At stygge, og kanskje overvektige mennesker faktisk kan synge er vel lite interessant. Husker fra min egen barndom hvor glad jeg var i Demis Roussos musikk, mens mine venner ikke engang ville høre på musikk fra en så tjukk og feit mann. David Cassidy ble noe helt annet.
Og på skolen, hvilke barn er det som blir tatt ut som solister, ikke de små og tjukke med tenna på tørk i hvertfall. Artistene må ha en viss underholdningsverdi, noe som tykke og mindre pene mennesker visstnok ikke har.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.