Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Eldstejenta vil ha hull i ørene ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-09, 11:01   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eldstejenta vil ha hull i ørene..

Personlig synes jeg det er for tidlig. Men om du likevel tar steget, bør du få gjort det i et piercingstudio. Hos frisørene "skyter" man hull, og da blir vevet rundt hullet skadet, og man kan risikere å få klumpete hull.

Gammel 24-04-09, 11:02   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Personlig synes jeg det er for tidlig. Men om du likevel tar steget, bør du få gjort det i et piercingstudio. Hos frisørene "skyter" man hull, og da blir vevet rundt hullet skadet, og man kan risikere å få klumpete hull.

Det visste jeg ikke. Men inne den tid mine skal ha hull i ørene, så kan det jo ha kommet noen ny måte hos frisøren også.

Når jeg var mindre så brente vi nåler, la på isbiter og stakk hull på hverandre, så jenta mi skal få det profesjonelt gjort før hun går til det skrittet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 11:04   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det visste jeg ikke. Men inne den tid mine skal ha hull i ørene, så kan det jo ha kommet noen ny måte hos frisøren også.

Hullpistoler har de brukt hos frisørene siden tidenes morgen omtrent. Regner ikke med at de kommer til å utbedre seg så enormt i løpet av få år.

Gammel 24-04-09, 11:06   #4
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lurt med sånne plastikk-øredobber i starten, de er litt tykkere enn vanlig og lager hullet litt større sånn at ikke vevet blir revet opp hver gang man bytter øredobber.

Gammel 24-04-09, 11:08   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Sv: Eldstejenta vil ha hull i ørene ...

Jeg synes det er for tidlig, ettersom barn i den alderen har det med å være høyt og lavt, grise seg masse til og ikke være allverdens dyktige på håndvask til enhver tid. Betennelser er vondt og allergier verre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.