Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store bikinitråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 08:37   #61
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bikinitråden!

Den var kjempefin, Anne C. Det var i det hele tatt mye fint der. Jeg likte veldig godt nr 10 i den samme serien. Finnes det nettbutikker med Change, mon tro?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bikini change.jpg (37,8 KB, 40 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 08:59   #62
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Den var kjempefin, Anne C. Det var i det hele tatt mye fint der. Jeg likte veldig godt nr 10 i den samme serien. Finnes det nettbutikker med Change, mon tro?

De har jo ganske mange butikker i Oslo....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 09:44   #63
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Du får nok sett meg i den live på O****stranda i sommar!

Looking forward to it. : praying for nice weather:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 09:54   #64
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Jeg gremmes over å ta på meg en bikini i år. Har virkelig ikke lyst til det. Hva slags bikini bruker man når man har litt mage, rumpe og pupper? Av alle bikiniene jeg har sett her så er det veldig lavt liv på de fleste. Ser for meg at flesket blir hengende utover. Det må jo pakkes inn??

Gammel 17-04-09, 10:26   #65
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leter etter noe som kan holde litt slunkne ammepupper på plass mens jeg løper etter en ettåring. Løping i litt bøyd positur er, vel, en utfordring. Akkurat nå holder jeg en knapp på denne, som har innvendig topp med lås bak:

Gammel 17-04-09, 11:14   #66
Skvetten
Passiv

Standard

Bikini. :grøss:
Neste år derimot.

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 14:15   #67
Kneazle
Passiv

Standard

/ /
Det hjelper lite med en fin bikini så lenge man ikke har en matchende kropp.

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 14:19   #68
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Ikke i år, nei.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 14:26   #69
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Jeg gremmes over å ta på meg en bikini i år. Har virkelig ikke lyst til det. Hva slags bikini bruker man når man har litt mage, rumpe og pupper? Av alle bikiniene jeg har sett her så er det veldig lavt liv på de fleste. Ser for meg at flesket blir hengende utover. Det må jo pakkes inn??

Tankini er saken. Har du kikket inne på Bravissimo?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 15:25   #70
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haugtussa, du burde jo kjøpt deg dette bh settet bare pga hjertene.

http://www.bravissimo.com/products/l...our=Water+Blue

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:08   #71
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har masse cellulitter, men går på stranda for det.
Det ser faktisk ikke så ille ut når man har fått litt brunfarge.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:09   #72
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

/ /
Det hjelper lite med en fin bikini så lenge man ikke har en matchende kropp.

Når du kommer på stranda, så innser du at det er veldig få som har kjempefin kropp. :lover:

Gammel 17-04-09, 18:10   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har masse cellulitter, men går på stranda for det.
Det ser faktisk ikke så ille ut når man har fått litt brunfarge.

Ja, det er noe av det kjipeste nesten. Jeg er stor OG blåblek.
Seriøst.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:13   #74
Joika
Pauset

Standard

Cellulittene er det eneste jeg også syntes er ultrakjipt. Greit å være slapp i fisken og ha litt flesk liksom, men cellulitter er grusomt...
Men får ikke gjort noe med det, og jeg gidder ikke bure meg inne fordet. Jeg har fine pupper, så får surfe på det.

Gammel 17-04-09, 18:28   #75
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Puppene mine ble skikkelig hotte i den nye bikinien min!! Jeg ser IKKE spes bra ut i bikini, men hvis de som er "dobblet" så store som meg kan gå i bikini så kan jeg det og. Så får jeg bare håpe at alle ser på puppene mine og ikke resten av kroppen

Gammel 17-04-09, 18:58   #76
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har kjøpt meg bikini i dag! Dvs bare overdelen, de hadde ikke underdel i min str akkurat nå. Jeg gikk tilfeldig innom Change i dag og prøvde et par overdeler. Og den ene satt som et skudd, jeg har aldri hatt en overdel som har sittet som støpt på mine forholdsvis store pupper. Jeg er så lykkelig!!

Jeg får ikke kopiert bildet, men det er nr 8 i denne serien:
http://www.change.com/htm/change.asp
Min er ikke paddet, men full cup og kan gjøres om til halterneck. Jeg skal ha hipster underdel.

Er det spiler i den?

Gammel 17-04-09, 19:01   #77
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cellulittene er det eneste jeg også syntes er ultrakjipt. Greit å være slapp i fisken og ha litt flesk liksom, men cellulitter er grusomt...
Men får ikke gjort noe med det, og jeg gidder ikke bure meg inne fordet. Jeg har fine pupper, så får surfe på det.

Jeg har cellulitter i bøtter og spann, mer blå enn hvit farge og små pupper. Når jeg i tillegg verken liker soling og bading, ligger det i kortene at jeg holder meg unna stranda. (Det skal dog innrømmes at jeg faktisk ifører meg bikini ukentlig, faktisk så sent som i formiddag, pga babysvømming. Jeg får trøste meg med at badedrakt hadde vært enda verre, for magen min er helt OK.)

Gammel 17-04-09, 19:06   #78
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Tankini var jo lurt. Den ene jeg fant på bravissimo som jeg likte var selvfølgelig utsolgt. Noen som vet om andre butikker/nettbutikker for det? Jeg har ganske stor cup også (G cup) så det er ikke så enkelt å lete seg fram til butikker som fører så stor str.

Gammel 17-04-09, 19:11   #79
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guniss, det settet var jo kjempefint! Kva merke er det?

Eg har også cellulitar bak på låra. Men blir fort brun og da føles det greit likevel. Eg har født to barn, eg har gått ned 30 kilo i vekt og eg er lykkelig. Da gir eg beng i cellulitane!

Gammel 17-04-09, 19:12   #80
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Er det spiler i den?

Jepp!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.