Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En stor overraskelse

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 11:46   #1
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: En stor overraskelse

Det som undret meg var når man har så fin stemme hvorfor i all verden er hun ikke blitt oppdaget før da? Hun synger i et kor der hun bor og hun skiller seg jo ut med den flotte stemmen. Hun burde jo blitt oppdaget for mange år siden, derfor trodde ikke jeg at hun hadde så flott stemme,for et sånnt talent burde da blitt oppdaget for lenge siden. Så for meg hadde det nok noe med alderen hennes å gjøre at jeg ikke trodde hun sang så flott. Hadde hun vert ung så var jo sjansen mindre på at hun hadde blitt oppdaget før.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 13:37   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Det som undret meg var når man har så fin stemme hvorfor i all verden er hun ikke blitt oppdaget før da? Hun synger i et kor der hun bor og hun skiller seg jo ut med den flotte stemmen. Hun burde jo blitt oppdaget for mange år siden, derfor trodde ikke jeg at hun hadde så flott stemme,for et sånnt talent burde da blitt oppdaget for lenge siden.

Grunnen til at hun ikke har blitt oppdaget har nok mange grunner. For det første så har hun ikke det lille ekstra som skiller en potensiell stjerne fra noen som bare kan synge.
For det andre er det ikke sikkert at hun har gjort noe aktivt for å bli oppdaget, det er ikke slik at enhver korøvelse har talentspeidere på plass, men er nødt til å gjøre en aktiv innsats selv også. Ta f.eks. Kurt. Han spilte i et band som hadde sendt demoer til omtrent alle plateselskapene i Norge før han deltok i Idol, og ingen ville gi han kontrakt. Grunnen til det er at stemmen hans alene holder ikke, man er nødt til å ha gode låter også, og der kommer Kurt til kort.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.