Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva hadde dere betalt for denne baren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-09, 20:22   #21
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Passer sikkert fint i kjellerstuen min. Eller hva sier du, Maximillia?

Matcher den biljarbordet?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 00:29   #22
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det er helt ok å prøve og få mest mulig igjen for det man selger. Jeg tror jeg hadde forsøkt å finne ut av hva som er nypris på akkurat dette barspetakkelet, og satt pris ut i fra nypris. Hvis den kostet 8000,- ny så ville jeg lagt meg på en ganske annen pris enn om den kostet 34 000,- ny.

Tror du at den kan ha kostet 8000,- ny?

Søsteren min hadde en som var noenlunde lik denne:

Jeg tror de betalte mellom 20.000 og 30.000 for sin. Den som er bilde av her, koster ca 160.000,- eks mva..... ( http://www.pks.no/bardisker_-_pks_in...stri_as/cms/82 )

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 00:33   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss barer er dyre altså! Det som er litt dumt er at det ikke er de tidligere eierne som har satt inn baren, så vi må få tak i eieren som bodde der før dem for å spørre om hva baren kostet, og det frister ikke så veldig. Men det ser jo ikke ut til at den har vært så billig heller.

Gammel 12-04-09, 01:18   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg bry 6000 om du kommer oppover hit med den

Gammel 12-04-09, 10:03   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tipper DET vil bli en dyr affære for meg.

Gammel 12-04-09, 11:43   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Tror du at den kan ha kostet 8000,- ny?

Jeg tror ingenting egentlig, jeg skrev at jeg ville ha sjekket det ut siden bruktpris avhenger av nypris. At man selv synes at slike barer ser ut som et helvete betyr ikke nødvendigvis at man behøver å selge den rimelig. Når den ser ut slik den gjør på bildet overraskes jeg at folk foreslår å selge den for 2-3000,-, men som sagt aner jeg ikke hva slikt koster nytt.

Gammel 12-04-09, 11:48   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Vår bar ser ganske dyr ut, når jeg ser hva andre barer selges for. Lurer virkelig på hva den har kostet ny altså.

Gammel 12-04-09, 12:38   #28
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vår bar ser ganske dyr ut, når jeg ser hva andre barer selges for. Lurer virkelig på hva den har kostet ny altså.

Det står ikke noe produksjonsmerke et sted da, Iset?
Jeg ville lagt den ut til høystbydende over en eller annen sum (5-6000?), da får du vel antakelig omtrent det den er verdt.

Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 12:56   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Kanskje jeg skulle lagt den ut på QXL? Skal se om det står noe produksjonsmerke på den når vi flytter inn.

Gammel 12-04-09, 13:08   #30
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Altså, jeg hadde aldri villet ha en slik, men den ser ikke ut som noe billiggreier. Kanskje du kan sende over bildet til han her og spørre om han kjenner igjen baren?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 13:52   #31
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville betalt 5000 for å bli kvitt den baren, ja. Med mindre jeg planla å lage en norsk versjon av cheers i kjelleren.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 13:53   #32
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kan det sikkert være lurt og legge inn auksjon på høystbydende over 5000,-. Jeg tror du kan få mer enn det for den, og da er det jo greit å garantere seg og få best mulig pris for den. Kan en legge ut annonse på Finn selv om en skriver høystbydende? For det er absolutt Finn du burde legge den ut, der er det absolutt flest som kikker som kanskje ikke automatisk er på jakt etter en sånn en, men som stadig er innom og kikker på annonsene. Profilert annonse på Finn, da får du garantert solgt den.

Selv liker jeg ikke barer, men har et vennepar som hadde bar i kjelleren, og de koster flere 10-tusner.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 14:18   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne godt ha tenkt meg en bar i kjeller'n på blokka vår, men da selvsagt med noen andre som driver den.

Gammel 12-04-09, 17:34   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Altså, jeg hadde aldri villet ha en slik, men den ser ikke ut som noe billiggreier. Kanskje du kan sende over bildet til han her og spørre om han kjenner igjen baren?

Takk for tipset!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg ville betalt 5000 for å bli kvitt den baren, ja. Med mindre jeg planla å lage en norsk versjon av cheers i kjelleren.

Du hadde altså heller betalt 5000 spenn enn å kaste den?

Gammel 12-04-09, 17:59   #35
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Grøss!
Den ville jeg gitt bort mot demontering.

Noen som virkelig vil ha noe slikt??

Gammel 12-04-09, 18:34   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ville du virkelig gitt bort en bar man faktisk kan få flere store lapper for? Godt å høre at noen har svært god økonomi hvertfall.

Gammel 12-04-09, 18:36   #37
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ville du virkelig gitt bort en bar man faktisk kan få flere store lapper for? Godt å høre at noen har svært god økonomi hvertfall.

Uff ja, jeg vet. Men jeg hadde hatt dårlig samvittighet for å ta penger for noe så stygt..
1000 pluss demontering og henting? For å dekke annonsering og bryderi?

Gammel 12-04-09, 18:36   #38
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du hadde altså heller betalt 5000 spenn enn å kaste den?

Opp mot 5000 spenn FOR å kaste den ... :presiserer:
Men duh .. det er jo snart St.Hans ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 18:38   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Uff ja, jeg vet. Men jeg hadde hatt dårlig samvittighet for å ta penger for noe så stygt..

Seriøst? Når folk faktisk ER villige til å gi ganske mye penger for sånt? Jeg synes heller ikke baren er stygg, selv om jeg aldri i livet ville hatt noe slikt i huset selv, det er jo nettopp derfor jeg selger den. Men det er hvertfall en av de finere barene jeg har sett. Jeg er ikke så dum at jeg gir den vekk, kaster den eller selger den til spottpris når jeg kan få mye mer for den. Hadde jeg vært rik så hadde jeg ikke brydd meg.

Gammel 12-04-09, 18:45   #40
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Mener du det?

Selv om det er stygt for deg så er dette jo noe folk betaler veldig mye for når de kjøper det nytt.

Hvorfor i all verden ta lite penger for det fordi du synes det er stygt? Det er noe av det rareste jeg har hørt på en stund...

Det er omtrent som om jeg skulle bedt noen selge en Bugaboo for en femhundrelapp fordi jeg synes de er så fantastisk stygge.

Jeg synes forresten baren var utrolig fint. Jeg ville antakelig beholdt den selv. Jeg tror det er bryet verdt å få sjekket nypris nærmere, for å få mest mulig for den.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.