|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Nikon d70 bra nok for mine vakreste?Har hatt D70 i vel 4-5 år nå og har vært strålende fornøyd. 18-70-linsa overgår det meste av det som i dag ellers leveres som standard kit-objektiv på rimeligere speilreflekser. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Er Nikon d70 bra nok for mine vakreste?
Har du oppdatert softwaren? Jeg opplevde i hvert fall en forbedring etter at jeg oppdaterte. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skal rømme
|
Sv: Er Nikon d70 bra nok for mine vakreste?Jeg er også fornøyd med vårt d70, det er solid og har fått seg noen smeller her og der. Og batteritiden er jo fantastisk. Lader det utrolig sjelden egentlig.
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Er Nikon d70 bra nok for mine vakreste?Da har du en KNALL blitz. Jeg vil nå anbefale deg å bruke litt tid på www.strobist.com - les gjennom Lighting 101 og mange av On Assignment artiklene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Er Nikon d70 bra nok for mine vakreste?
Men jeg tror du har gjort et veldig godt valg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Er Nikon d70 bra nok for mine vakreste?Åh sånn blitz ønsker jeg også meg. Du blir sikkert fornøyd. Jeg har en sigmablitz som går sånn delvis sammen med kameraet.
|
|
|
#9 |
|
Skal rømme
|
Sv: Er Nikon d70 bra nok for mine vakreste?Hehe, det høres ikke bra ut. Trodde vel egentlig at sigma også skulle være et greit merke sånn generelt sett, men jeg vet ikke om spesifikke blitser til å si noe egentlig. Er veldig fornøyd med min blits hvertfall, den dekker absolutt mine behov og jeg får lyse fine myke ansikter på bildene mine. Har nettopp bestilt de bøkene glitter henviser til også! Nå manger jeg bare makro-objektiv.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|