Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Har du planer for hagearbeidet i år?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-09, 23:48   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Hagearbeid ja.
Har 2 mål med tomt som må planerest etter drenering og kloakk graving i fjor. Flyttet all massen som var rundt huset til baksiden, for der var det veldig ulent. Så ALT må fikses.

Jeg vil ikke ha vår. VIL IKKE.

Ikke vet jeg hva jeg skal plante og ikke bryr jeg meg så mye. Har tatt vare på noen blomster. som står i gammel potetåkeren til svigermor. hehe.
Tror ikke jeg blir å bruke så mye penger på blomster, trær og busker er det litt av. Men vi skal selge til høsten\vinteren\neste vår så tenker at kanskje andre har annen smak en det jeg har.

Har tenkt litt på å plante rips trær, men har null ide hvor jeg skal få tak i dette... et rips busk på gartneriet i fjor kostet 500 kr.... :kjip:

Dessuten synnes jeg det er veldig greit å sitte i egen hage uten å nyse hver 3 sek.

Vet bare atnår vi flytter blir jeg å savne mine 3 stk fine svære hegg trær

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.