|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: Jon & Kate Plus 8Jeg har sett noen flere programmer om disse, og Kate har selv innrømmet flere ganger å være kontrollfrik. I samtaler mellom henne og Jon er de veldig åpenhjertige foran kamera, og han sier også at sånn er hun. Så inntrykket mitt er at de ER sånn som man ser dem på TV. Han mer laidback og avslappet, hun kontrollfrik og regelstyrt. Og så har de altså 8 barn, og lever i et kaos. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lett rørt
|
Sv: Jon & Kate Plus 8
Slik har jeg og oppfattet det. De har jo sekvenser i programmet der det bare er de to voksne som snakker.
|
|
|
#3 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jon & Kate Plus 8
Samme her. Har sett flere episoder og hun fremstilles nok av og til som litt ekstra kjeftete. Hun er visstnok også kontrollfrik og er avhengig av systemer og orden. Tror nok det kan virke inn på hvordan hun fremstilles og oppfører seg. Men med 8 unger i hus så skjønner jeg at det kan gå en kule varmt der innimellom. Jeg har mer enn nok med mine 2. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jon & Kate Plus 8At hun er kontrollfreak skjønner jeg veldig godt. Det må man være med så mange små. Selv med "bare" mine må alt planlegges og gjøres klart på forhånd ellers går en liten ting galt og så har man dominoeffekten.
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jon & Kate Plus 8Det er mulig man trenger systemem og orden . Men når man roper på mannen som en hund og snakker så respektløst som hun gjør . Har det vel mere med holdninger og respekt for hverandre og gjøre . |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|