|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Jeg er så ferdig med alt at jeg har begynt på maten allerede... Sausen lagde jeg i dag, og skal steke en svinestek i morgen. Ribba tar jeg på torsdag, og hvis jeg får tid skal jeg jaggu steke en kalkun også. Deler opp og fryser ned, og varmer opp igjen den aktuelle dagen. |
![]() |
![]() |
#102 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?
Wow. Colour me impressed.
![]() |
#103 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Ligger an og ligger an fru blom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Vel. SMS fra FotoKnudsen om at kalenderne er klare, tilsier at alle gavene faktisk er i boks.
![]() |
#105 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Her har jeg igjen å vaske ferdig i morgen og tordag, pynte alt unntatt juletreet fredag og juletreet lørdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Det er vel gjerne snart på tide å begynne.
![]() |
#107 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Jeg gidder ikke å stresse og styre så mye bare for å imponere andre. Det meste er å få kjøpt i butikker, så jeg er vel ganske i rute.
![]() |
#108 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Jeg er ferdig med julegavene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Mannen og ungene har bakt kakemenn mens jeg var hos tannlegen. Han hadde jammen lagd ferdig deigen til berlinerkransene også, så de baker vi ut i ettermiddag. Utrolig deilig med lærermann som har tatt juleferie og kan hjelpe til ...
![]() |
#110 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Jeg henger som vanlig litt etter.
![]() |
#111 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Mangler bare å pakke inn noen av gavene så er vi ferdig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?Veden er kjøpt, juletre er kjøpt-pyntes i morgen. Gavene er kjøpt og pakket |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|