Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lost 2009

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-09, 21:55   #121
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lost 2009

Herregud, Fibi. Jeg åpner denne tråden helt uskyldig, og så ... : pustebesvær :

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 21:56   #122
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Locke er faktisk mer tagbar enn Jack.

Må faktisk si meg enig i den. :har en "thing" for modne menn:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 22:50   #123
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den episoden jeg så på TvNorge i går har vel dere sett for flere uker siden.

Hva er det for noe med Sawyers sveis for tiden? Helt glatt og henger rett ned. Usj!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 22:59   #124
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LOST!

Måtte bare; jeg sitter her i post-ep11-rus...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 23:44   #125
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

LOST!

Måtte bare; jeg sitter her i post-ep11-rus...

Ååå, jeg har ikke fått sett den ennå! Men den ligger klar på pcen, så bare jeg får tid så. (Veldig motiverende å jobbe når en splitter ny LOST-episode ligger og roper på meg. )

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 10:01   #126
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Hva er det for noe med Sawyers sveis for tiden? Helt glatt og henger rett ned. Usj!

De er i år 1974, og sveisen deretter. Synes foresten at han er like kjekk, jeg

Gammel 03-04-09, 10:03   #127
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Sorry, men jeg bare MÅTTE! :sikler hemningsløst:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 10:33   #128
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Jeg er også på tvNorge. Kanskje vi må lage egen tråd. Eventuelt kan jeg gå tilbake i denne og se hva dere diskuterte etter den episoden. Men da må jeg vite hvilken episode det var.

Hvor langt foran ligger dere? Var det 8 jeg så på onsdag, tro?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 10:33   #129
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min har sånn ca samme hudfarge om sommeren. Men han har ikke langt krøllete hår, og ei heller samme muskelmengde som Sayid. Men om jeg myser og blingser litt, så kan han ligne.

Gammel 03-04-09, 11:15   #130
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes mannen din er SKREMMENDE lik han der Cam i Home and away. Støkker skikkelig hver gang jeg ser ham hehe.

Gammel 03-04-09, 11:28   #131
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Herregud den episoden her var så spennende at å!!!!!!! Og så mye svar vi fikk!!! Også var det å vente til torsdag igjen.

Gammel 03-04-09, 11:45   #132
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte ikke slutten helt.

Da Ben våknet og Locke satt der og sa Welcome to the world of the living. Hvor var de da? Var de i nåtiden, på øya?

Gammel 03-04-09, 13:48   #133
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Iset: Tror det.

Gammel 03-04-09, 14:35   #134
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror også det. At Ben våknet i den realiteten som levende Locke er i.

Gammel 03-04-09, 16:28   #135
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

De er i år 1974, og sveisen deretter. Synes foresten at han er like kjekk, jeg

Ja, jeg vet det. Man det må da gå an å se litt mer rufsete ut. *fnys*

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 18:41   #136
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror også det. At Ben våknet i den realiteten som levende Locke er i.

Men våknet han fra å være skutt guttunge og rett til en voksen versjon? Eller har jeg misforstått?

Gammel 03-04-09, 18:58   #137
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, tror ikke det. Det er jo to ulike versjoner av Locke, er det ikke. En død og en levende?

Gammel 03-04-09, 21:11   #138
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sånn som jeg forstod det så var vi tilbake til nåtiden (dvs der de andre også er da). Men vi fikk en forklaring på hvorfor Ben har blitt som han har blitt. Lurer på hvor Sayid har tatt veien, om han også joiner The Others?

Gammel 03-04-09, 23:27   #139
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Var det ikke sånn at noen i flykræsjet (Ben, Locke, Sun, osv.) havnet i nåtiden mens resten havnet i fortiden? Slik at den Ben som våknet nå sammen med Locke var samme Ben som var i flykræsjet med Locke (som jo lå i kista da), mens lille Ben vet vi fremdeles ikke hva som skjedde med?
Spennende!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 06:53   #140
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Lille Ben blir jo fikset av The Others, og vil derfor aldri bli den samme igjen (i følge Richard (som også er litt hot)), og den voksne Ben er i samme tid som når de kræsjet. Øyen healer jo både kreft (hun afroamerikanske damen) og lamme ben (Locke tidligere), så om TheIsland har bestemt seg for at Locke skal leve, så klarer den nok å vekke ham. Han hadde jo på seg dress og skoene til Jacks far. At lille Ben ikke dør er temmelig opplagt synes jeg, siden de har nevnt flere ganger at de ikke kan endre fortiden. Jeg tror også at voksne Ben husker igjen Sayid og gjengen, uten at han har sagt noe.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.