|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Münchhausens syndrom, Hedmark (VG)
Det skal være sikkert og visst. Får håpe hun er "helbredelig" da, men at hun ALDRI ALDRI får barn igjen...for det er slik med disse psykiske sykdommene at mange får såkalte tilbakefall....
|
|
|
#2 |
|
Helt konge
|
Smurfine jeg henger meg litt opp i de ordene du bruker. Du setter helbredelig i hermetegn, du skriver disse psykiske sykdommene, og såkalte tilbakefall. Aner jeg en noe negativ holdning og liten forståelse i forhold til psykiske lidelser, eller er det jeg som legger for mye i de ordene du har valgt å bruke? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Det er hennes måte å forklare det på... Tror ikke hun har negativ og liten forståelse for ALLE psykiske tilstander, men muligens denne, da denne tilstanden har tatt et ekstremt vendepunkt for å si det sånn... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Münchhausens syndrom, Hedmark (VG)Det skal gå noe om dette på nyhetene nå i kveld, men jeg får ikke sett det... Ett eller annet om at hun skal få samvær med sønnen sin... Er det noen som får med seg dette???? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Helt konge
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Takk for oppdateringen Heiko.... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Münchhausens syndrom, Hedmark (VG)Så lenge det er under tilsyn kan jeg ikke se noe problem med at hun får se sønnen.
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Münchhausens syndrom, Hedmark (VG)Jeg har jobbet innen historisk barnevern tidligere, dvs utredet saker for folk som søker erstatning av statskassen for feil begått av barnevernet. De sakene som gjelder folk på vår alder (født på 60-, 70- og 80-tallet) er at barnevernet ikke grep inn eller grep for sent inn eller grep inn med for lite effektive tiltak.
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Hvis ikke dette er grunn nok så hvet ikke jeg.... Kanskje man må drepe sitt barn for at det skal gå opp for enkelte.... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |