Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fornying av pass

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-09, 22:57   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornying av pass

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme, faktisk. Vi skal til Danmark i juni og tenkte da å ta turen innom Tyskland, men da må både jeg og begge ungene ha nye pass. Eldste sitt pass går ut i juli, går det ikke an å bruke det hun har da? Voksen-pass skal vel være gyldige i et halvt år etter innreise, men barnepass varer jo knapt så lenge uansett. Er det samme regler her?
Hvor lenge varer et pass for 1-åringer?

Jeg ville anta at det er samme regler for barn ja. Pass for ettåringer varer i to år.

Etter fyllte fem år varer de i tre år og etter fyllte ti år varer de i fem år. Jeg tror det er etter 15 år at de varer i ti år sånn som voksenpass.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.