|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Spørsmålet står i quoten i innlegget | |||
| Ja |
|
29 | 31,52% |
| Nei |
|
63 | 68,48% |
| Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En av fem straffer barnet sitt fysisk i NorgeJeg svarte nei!
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En av fem straffer barnet sitt fysisk i Norge
Jeg vil tro at mange har svart ja i undersøkelsen med akkurat den samme adferden som du beskriver her.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: En av fem straffer barnet sitt fysisk i NorgeJeg svarte ja i din undersøkelse (denne pollen) og jeg straffer ikke barnet mitt fysisk.
|
|
|
#4 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En av fem straffer barnet sitt fysisk i NorgeSpørsmålet sier mer om hvilke grenser man har til fysiske reaksjoner mot barnet, enn hva man faktisk har gjort. Og da forteller ikke svarene oss så mye. Sist redigert av ElinM : 27-03-09 kl 13:39. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: En av fem straffer barnet sitt fysisk i NorgeJeg svarte ja. Jeg har aldri slått, klapset eller knipset ungene, men jeg har av og til tatt hardere i armen enn jeg hadde til hensikt. Jeg har også kledd på eldstejenta med makt.
Du er mor til en treåring. Jeg skal ikke si "bare vent å se", for det er forskjell på unger, og noen unger har ganske sikkert ikke evnen til å provosere like mye som andre, men sjansen for at du ender opp med å bite i deg ordene om et år eller to, tror jeg er ganske stor. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Jeg kan i grunnen bare signere på denne. Og jeg hare en 4,5 åring. Når brillene mine blir grabbet og slengt vegg i mellom, etterfulgt av slag og spark og kloring, bare fordi han hadde ombestemt seg når det gjaldt pålegg på skiven ... Da blir jeg rasende, lynende forbannet. Og hadde det vært mannen er jeg sikker på at jeg kunne funnet på å kastet maten i ansiktet på ham.
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Kan signere denne og andre lignende uttalelser, lik DM osv.
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er slike ting jeg også snakker om, men jeg svarte ja. Nettopp fordi jeg aldri har til helsikt å være hardhendt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|