Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lar vi alder begrense oss for mye?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 11:27   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar vi alder begrense oss for mye?

Jeg fyller 40 i år, og har hatt en liten eksistensiell krise nå i vinter. Jeg synes jeg har gått fra å være relativt ung og i etableringsfasen til plutselig å være godt voksen. Jeg får litt noia ved tanken på at livet mitt på en måte er definert nå. Jeg har valgt den mannen jeg skal ha og jeg skal ikke ha flere barn, for eksempel. Jeg kan aldri gå tilbake til den fasen hvor livet ligger som en åpen bok foran meg og jeg ikke aner hva det vil bringe. Alt dette har gitt meg en liten knekk. Men jeg jobber med saken. Hvis jeg luller meg inn i en "livet er snart over"-tankegang nå, vil jeg angre meg som en hund om 20–30 år når jeg skjønner at 40 faktisk ikke var så veldig gammelt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.